Beznosacījumu mīlestība, piedošana, pieņemšana


Komentāri:

Iluta* - 2011-06-08 05:03
Pēriens gan nebutu jādod,aiz to jau Laimai tās negativas domas,ka tā periena ir bijis varbut kadreiz par daudz.Lai ari cik iedvesmas var smelties no tā ko raksta Inese,bet Laimai ir tomer vajadzigs kaut kas vairak.Ieteiktu griezties pie specialista,kas palidzetu ievirzit domas pareizaja gultnē un attirit zemapzinu no netirumiem.

Iluta* - 2011-06-10 16:56
Inese,dianetika vairāk velk uz sektas darbibu un tur specialistus es neredzu..Bet par specialistu,es domaju-psihologs,psihoterapeits,kam ir speciala izglitiba ieguta-domu attirisana,uzvedibas maina.Man tas loti palidzeja +visi tavis ieteiktie -Heija,Sinelnikovs u.c.Mes esam pasi savas dzives autori,bet dazreiz ir vajadzigs otrs,kas palidz ieraudzit lietas no citas puses.

Iluta* - 2011-06-10 17:10
Un protams Inesit tu pati ,ar savu spēju iedvesmot citus :)


 Ceturtā čakra ir saistīta ar mīlestību. Un atkal man šķiet, ka šī ir vissvarīgākā čakra :). Bet nu, Tu jau būsi pamanījusi, ka pilnīgi par katru čakru (vai dzīves jomu) tā var teikt.

No sirds čakras ir atkarīgs tas, cik ļoti spējam mīlēt šo pasauli. Cik ļoti spējam mīlēt Dieva radīto, cik ļoti spējam mīlēt sevi, cik ļoti spējam mīlēt otru. Ar sirds čakru ir saistīti galvenie Dieva likumi un tas vai tos protam un spējam izpildīt. Tātad – lai atveseļotu savu dzīvi, lai sakārtotu jomu pa jomai, lai spētu „svārstiņu iegriezt pozitīvā virzienā”, ir atkarīgs cik mums „ir vaļā” un kā darbojas sirds čakra. Un visas pārējās čakras faktiski mums palīdz darīt šo mīlestības funkciju.

Nu jau drīz būs divi gadi kopš diendienā strādāju ar cilvēkiem šai jomā, konsultēju, klausos viņu pieredzi, palīdzu saskatīt iespējas un pat nebūdama dziedniece  un nekad neuzstādot nekādas diagnozes, pirmais, ko uzreiz varu pateikt, ka lielākai daļai cilvēku ir „ciet” sirds čakra. Es burtiski fiziski šad tad jūtu kā cilvēkam neplūst enerģija no sirds čakras. Šādi cilvēki nevar nodibināt attiecības, nevar atrast savu vietu sabiedrībā, viņus ļoti daudz kas vienkārši kaitina un neapmierina, viņi ir nelaimīgi. Kāpēc? Tāpēc, ka pietrūkst mīlestības. Dievišķas mīlestības ar ko sapildīt katru situāciju.

Protams, ka tas ir saistīts arī ar veselību un veselumu, ar veiksmi un laimi.

Šobrīd es vēlreiz esmu paņēmusi lasīt (dažreiz tā daru – lasu un pārlasu pa n-tām reizēm) mums visiem zināmo Siņeļņikova grāmatu „Izproti savu slimību” un kaut kā šoreiz vēl daudz dziļāk to izprotu – un interesanti, ka tas, kas tur katra vārda galā tiek teikts, ir – sapildi šo situāciju ar mīlestību!  Ja vien mēs varētu iemācīties atvērt savu sirds čakru, saprast, ka viss, kas notiek ir visbrīnišķīgākais, kas ar mums var notikt, jo caur šo situāciju mēs mācāmies, tad mums nebūtu ne slimību, ne nelaimju, ne neveiksmju – mums būtu tikai mācību stundas, kuras mēs apgūtu ar prieku :).

Es tagad vairākas dienas esmu mājās un, acīmredzot šīs grāmatas iespaidā, esmu izdarījusi tik ļoti lielu darbu tieši ar savu sirds čakru – es patiešām ņemu un domās eju cauri visai dzīvei un pārdomāju katru savu situāciju, kura man kaut kādā ziņā nav patikusi un pildu to ar mīlestību. Es izprotu, ka toreiz ļoti daudz ko nezināju, ka toreiz pieņēmu priekš sevis vispieņemamāko risinājumu. Jā – tagad redzu, ka tas nebija pareizi no Visuma likumu viedokļa. Bet toreiz to nezināju. Un, lūk, tagad, to visu pārdomājot, es iekšēji piedodu sev un lūdzu piedošanu visiem toreiz iesaistītajiem cilvēkiem, un burtiski sūtu un sūtu mīlestības enerģijas bumbu katram, kas toreiz bija iesaistīti.

Ja vien Tev ir iespēja un laiks to reiz izdarīt –es Tev noteikti iesaku.  Šis „vingrinājums” ir kā prakšalana, kā ģenerālā tīrīšana apziņai un zemapziņai. Tas palīdz attīrīties un transformēt enerģētiku tik ļoti daudziem notikumiem n saņemt tik ļoti daudz dievišķas enerģijas šobrīd. Tas ļauj tikties ar ļoti daudziem (varbūt jau aizmirstiem) cilvēkiem pagātnē. Tas ļauj sakārtot ar viņiem attiecības. Tas ļauj izmainīt to, kas varētu šobrīd traucēt mīlēt un būt mīlētai. Tas ļauj laboties un sākt dzīvot dzīvi vēl augstākā kvalitātē. Tas ir šķīstīšanās laiks. Tas vairo labestību, maigumu un iejūtību. Es pilnīgi fiziski jūtu kā mainās mana enerģētika.

Vai izproti kā es to daru? Vai gribi pamēģināt darīt līdzīgi?

Nu es daru tā – es sāku no bērnības (bet tas nav obligāti. Vari sākt pilnīgi pretēji, piemēram, no pēdējā aizvainojuma).  Es ņemu situāciju, kura man ne visai patika, vai galīgi nepatika un burtiski aizvērtām acīm redzu kā tur viss tajā reizē bija. Piemēram, man bērnībā bija jāiet mūzikas skolā un tur es spēlēju čellu. Man tas nepatika, jo prasīja diezgan lielu piepūli un diendienā vingrināšanos, bet man bija tikai 5 vai 6 vai 7 gadi. Citi bērni varēja dauzīties, skriet, spēlēties, bet man, lūk, čels. Biju dusmīga, noraudājusies un apvainojusies uz dzīvi, tēti, čellu un visu pasauli par to, ka man tas jādara.  Nu...un tagad es iedomājos to situāciju – savu bērnības laika istabu. Kādas mēbeles, kādas mantas ap mani, kāda atmosfēra. Sajūtu, kā varu pieskarties čella čeholam, kā tas smaržo, kā pieskaros pašam čellam. Ienāk tētis. Viņam nav laika. Viņš laukā strādā dārzā, bet viņš ienāk paskatīties ko daru. Toreiz, man bija respekts un bailes, jo skaidrs, ka es jau vēl nebiju sākusi spēlēt un viņš man to varēja pārmest. Bet tagad- savās atmiņās es izbaudu šo mirkli. Re, ku mans tētis – jauns, skaists. Viņam ir kādi 30 gadi. Un viņam ir ambīcijas, ka viņa meita spēlēs un labi to darīs. Bet es nespēju piepildīt viņa sapņus. Un manī ir vainas apziņa. Un manī ir dusmas, ka viņš to no manis gaida. Un es gribu darīt ko citu. Bet tai pat laikā es gribu būt laba un mīļa meitiņa. Es gribu, lai tētis ar mani lepojas un mani mīl. Es toreiz nesapratu, ka viņš taču mani mīlēs arī tad, ja nemaz nepratīšu spēlēt. ......Bet tagad....kad esmu jau liela un tētis jau pāris gadus kā ir aizgājis.....tagad to visu redzu savādāk. Bezgalīgā mīlestībā samīļojos ar tēti, paņemu čellu, sapaijāju un noglaudu to, spēlēju ar prieku. Tētis smaida. Ir absolūta mīlestība.

Lūk – katru dzīves situāciju ņemu un izdzīvoju pa jaunam. Katram iesaistītajam cilvēkam sūtu mīlestību. Samīļoju viņu. Piedodu viņam un sev, ja toreiz kaut kas nebija tā.

Tā ir brīnišķīga sajūta. Es novēlu Tev šo iziet. Sapildīties ar mīlestību un sākt dzīvot vēl daudz gaišāku, laimīgāku un skaistāku dzīvi.

Sūtu Tev mīlestību!

Komentāri (21)  |  2011-06-05 17:39  |  Skatīts: 8659x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
Irita* - 2011-06-05 19:52
Foršs apraksts!Bet tavā metode tu tomēr vienalga izdabāji tētim,spēlējot čellu,redzot savu tēti laimigu.Tā nav mīlestība,tā it un paliek izdabāšana.

Inese* - 2011-06-05 20:04
No šodienas viedokļa tā nav izdabāšana, jo šobrīd es arī pati saprotu, ka nodarboties ar mūziku ( dziedāt, spēlēt kādu izstrumentu) - tā ir dievišķa nodarbe un tā mēs caur mūziku tuvojamies Dievam vibrāciju līmenī . Kā arī esmu par to, ka bērniem (bez jebkādas izdabāšanas) ir jāklausa vecāki, jo tas saistīts ar audzināšanu un iemāca prāta disciplīnu, kas dzīves laikā ir ārkārtīgi nepieciešams.
Tātad es, atgriežoties pagātnes situācijā, varu izdarīt vairākas lietas priekš sevis - 1) paaugstināt savu iekšējo enerģētiku caur mūziku, 2) iziet šo situāciju ar mīlestību, 3) baudīt gan pasaulīgu, gan dievišķu mīlestību.
Rezultātā mani tas šodien dara laimīgu:)
Tā ir mana šodienas izpratne par to kā darbojas sirds čakra un kā es varu to sakārtot:)



Vēsma* - 2011-06-06 01:58
Par vecāku klausīšanu nepiekrītu,jā,jāklausa,tikai ne tani ziņa,ka vecāki caur bērnu grib istenot kaut kadus savus nepiepilditos sapnus,velmes.Pat nepaprasot vai tam bernam tas patik vai ne.Mani vecaki aizsutija macities par konditoru,sakot,ka ar šo profesiju varešu sev daudz nopelnit.Es klausiju vinus,iestajos pārtikas skola,ar sakostiem zobiem macijos to,kas man riebas,un gala rezultata es skolu pametu tā ari neizmacijusies par vecaku ieteiktu konditori.Bērns nav jadrese,ar bernu ir jaruna,jadraudzejas,atlajot istenot vinam savas velmes,kad vajag tad ari atlaut paradit savu raksturu-dusmas,aizvainojumu,nepatiku pret kaut ko.

Ilva* - 2011-06-06 02:12
Tev ir bijusi brīnišķīga tās situācijas pieņemšana....esmu lepna par Tevi:)
Arī...es piekopju šos vingrinājumus...tie patiesi ir efektīvi.
Lai mums viesām izdidās.
Ar patiesu prieku un pateicību...par to, kad Tu Inesīt...dalies ar šīm brīnišķīgajām metodēm:)...Paldies.

Inese* - 2011-06-06 03:19
Paldies, Ilvu!!!

Vēsma- :)
mēs runājam par daž'diem vecumiem. Mani uz mūzikas skolu veda 5 gadu vecumā. Es ļoti labi dziedāju, man bija laba dzirde un visticamāk, ka vecāki redzēja šo man doto Dieva dāvanu un talantu un tādēļ izvēlējās vest uz mūzikas skolu.
Varbūt, ka tie bija tēta nepiepildītie sapņi un ambīcija, bnet tas jau ir tieši tas, ko es ejot atpakaļ tajās situācijās viņam piedodu. Viņš bija jauns un es esmu viņa pirmais bērns. Loģiski, ka tēvam ir savi ideāli par bērna nākotni.
Es viņu nenosodu. Es viņu mīlu.
Piektā klasē es izprasīju vecākiem, lai mani ņem ārā no mūzikas skolas un ļauj nodarboties ar sportu. Viņi man ļāva, neskatoties uz to, ka sagrauju viņu cerības. Paldies Dievam, ka arī sportā man bija Dieva dots talants.
Ka nebija tā, ka no vienas Dieva dāvanas atsakos un iegribu, draugu, slinkuma, vai klasesbiedru dēļ aizeju kādu nepareizo ceļu. Es vienkārši pārtraucu izkopt vienu savu talantu, aizstājot to ar citu.

Bet runājot par profesijas izvēli ....nu...ir ļoti daudz jaunu cilvēku, kas nezina savu ceļu un tad vecāki iesaka. Es tajā nesaskatu neko sliktu, ja vien nav tā, ka bērns no sirds grib ko citu, bet vecāki salauž bērna izvēli.
Katra situācija jau jāskatās no apstākļiem, bet pat ja tā ir bijis, tad tik un tā būtu jāveic šī piedošanas procedūra. Turot aizvainojumu uz vecākiem, mēs iedzīvojamies sliktajā enerģijā, kas traucē mums dzīvot.
Es jau nu ieteiktu ar to tikt galā un piedot saviem vecākiem.
Tās ir mūsu saknes. Tas ir svarīgi arī visām iepriekšaprakstītajām čakrām.
Lai veicas!

Karinčiks* - 2011-06-06 05:52
Fantastisks raksts...Tikkai tā to arī izprotu,piedot..un dzīvot ar patiesu mīlestību.
Visas situācijas var izvērtēt dažādi,bet tad,kad pielietoju šo metodi,par kuru apraksti..mana iekšējā enerģētika ir sakārtota..
Paldies Tev

Laima* - 2011-06-06 17:24
Man šī metode ļoti ieinteresēja, bet es nezinu, kā, lai to pielieto savā situācijā. Man abi vecāki arī bija jauni, arī es biju vienīgais bērns, bet abi pamatīgi lietoja alkoholu, man bija vienīgi mans suns, kas šķita vienīgais, kas mani saprot un mīl. Bet arī to man atņēma. Visas izvēles esmu izdarījusi pati, jo vecākiem bija vienalga. Arī tagad esmu viņiem vienaldzīga. Kaut man jau ir pašai sava ģimene un bērni, tas tomēr joprojām sāp- ka esi saviem vecākiem vajadzīgs tikai tad, kad no Tevis ir kaut kas vajadzīgs... Es piedevu viņiem, bet par cik nākas vēl un vēl satapties ar viņu negatīvo attieksmi pret mani un maniem bērniem, tas atkal uzplaiksnī atmiņā... gribas tikt tālu prom no visiem radiem tikai kopā ar savu vīru un bērniņiem, lai vairs nav jāsatiekas ne ar vienu, kas jau kopš bērnības bojā nervus.

Inese* - 2011-06-06 20:12
Varbūt, ka kāds var padalīties, ja bijusi ir līdzīga pieredze.
Bet es laikam, ka darītu tā, ka saprastu, ka alkoholisms ir slimība un mēģinātu izprast kādēļ maniem vecākiem tā ir bijis un ir. Šī slimība rodas no vainas apziņas un nepiepildītas dzīves, dažreiz tas iet roku rokā ar negatīvismu. Es padomātu par viņu toreizējiem apstākļiem un sāktu domāt par to, kas viņos ir labs. Un vēl es noteikti domātu par to, ko manī ir attīstījis tas, ka es tik agri biju lēmēja savā dzīvē.
Kā Maikls Ņūtons raksta - mūsu dvēseles jau iepriekš izvēlas ģimenes, kurās piedzimt. Un bija kāds iemesls kādēļ Tev vajadzēja piedzimt vecākiem, kuri dzer. Tavai dvēselei tas bija nepieciešams. Tikai jāuzzin un jāizprot kāpēc:)

Karinčiks* - 2011-06-07 03:19
Laimai!
Izprotu Tavu situāciju,bet Tu nevari aizbēgt no saviem vecākiem.Jauki,ka esi viņiem piedevusi.Grūti ieteikt,jo nezinu,vai esat visu izrunājuši savā starpā..Jautājums ir kāpēc viņi tā rīkojas,ja griezies ar mīlestību pret viņiem..Mana pieredze saka,ka tieši tikšanās,runāšana,mīlestība,sapratne uzlaboja attiecības ar ģimeni.Kā jau Inese minēja,par dvēselēm,viss,kas bija bija mācībstunda Tev,vecākiem..kad izpratīsi kāpēc tā notika..spēsi uz šīm lietām pastīties no labās puses..
Lai veicas

Laima 2* - 2011-06-07 06:02
Pareizi jau ir,kā te teikts.Bet ,ja arī pieaugušajā posmā tu saviem atlikušajiem vecākiem(viens no viņiem miris) esi vien ne šis ne tas?Kaut gan man ir augstākā izglītība,bet viņi ir sētnieki,agrākie lopkopji-tas jau nekas slikts,es ne par to-bet kā es biju ne šāda ne tāda viņu acīs,tā palikusi.Un,ja es sākšu kaut ko viņiem skaidrot,tad būs tikai sliktāk,jo nesaprot viņi.Un nepieņem.Viņiem un man-pilnīgi atšķirīga dzīves uztvere.kad pēc astotās klases toreiz,krievu laikā, paziņoju mājās savu vēlmi-kļūt par aktrisi vai skolotāju,viņi mani apsmēja ,aizsūtīja uz arodskolu un lika apgūt ko"vidēju"-tā arī pateica.Un lika pelnīt pašai sev.Nekas slikts jau nav ,agri kļuvu patstāvīga.Bet mīlestību taču gribējās....atzinību,labu,siltu vārdu. Pamāte,kad reiz viņai atzinos,ka pusdienu naudiņu ,ko omīte dod skolai,es nenoēdu,bet eju uz kosmētisko kabinetu,lai sakoptu seju,aizmuguriski nosūdzēja tēvam-un atkal dabūju siksnas.Kaut nedzīvoju pie viņiem nemaz...patiesībā,viss sen piedots.Bet tikai domāju-cik labi būtu,ja man būtu tāda iespēja=izrunāties!Bet nav.Jo mani vislabāk un pūkaināk domātie vārdi ir,bija un paliek - kā zirņi pret sienu!Tad kāpēc man tikties-es netiekos.Vien domās vēlu viņiem visiem-labu!
Un nu vēl arī sākšu iemēģināt jauno metodi-situāciju piepildīšanu ar mīlestību domās:)

Inese* - 2011-06-07 07:30
Tu esi malacis! īstenībā jau izlīgšana galvenokārt ir svarīga tieši mūsos pašos. un ja to spēj, tad ir ļoti labi. un ja vēl proti aizsūtīt mīlestību, nu ļoti labi.
Laimes terapijā jau mēs visu darām tieši tik daudz, cik spējam un cik mums tas patīk. Galvenais, ka darām:)

Laima* - 2011-06-07 17:20
Paldies, laikam jau tā uzzināšana un izprašana, kāpēc tā tieši manai dvēselei bija vajadzīgs ir visgrūtākais uzdevums =) Droši vien tāpēc, lai rūdītu raksturu un gribasspēku, lai būtu ārkārtīgi empātiska, lai saviem bērniem neļautu piedzīvot neko tamlīdzīgu kā man bija bērnībā... Bet tas nozīmē, ka esmu ārkārtīgi vāja dvēsele, ka man bija nepieciešamas tik skarbas mācībstundas, jebšu arī man jāizpērk kaut kādi iepriekšējās dzīves grēki? Nezinu, kur lai gūstu atbildes. Vairākas reizes esmu mēģinājusi aiziet no šīs dzīves- nekā nesanāk- tātad mana misija nav pabeigta, tātad ir kaut kas vairāk jāizdara. Tikai kas? Cenšos dzīvot ar tīru sirdsapziņu- tas arī ir mans galvenais kritērijs. Varbūt man kāda čakra ir ciet?

Inese* - 2011-06-07 17:58
Nu..ir, ir ciet, ja esi mēģinājusi aiziet no dzīves!! Ai!!! Pēriens būtu jādod!!!

Bet labi, ka esi šeit un interesējies par garīgu attīstību. Tad jau viss ir kārtībā:)
Es teiktu, ka tieši Tev ir ļoti stipra dvēsele, ka esi varējusi to visu izturēt un tagad saviem bērniņiem dod mīlestību un laimi.

No grāmatām Tev noteikti varu ieteikt Makla Ņūtona "Dvēseļu ceļojums" un "Dvēseļu liktenis". Tās noteikti Tev sniegs atbildi par Tavu bērnību un toreizējām ciešanām.

Iluta* - 2011-06-08 05:03
Pēriens gan nebutu jādod,aiz to jau Laimai tās negativas domas,ka tā periena ir bijis varbut kadreiz par daudz.Lai ari cik iedvesmas var smelties no tā ko raksta Inese,bet Laimai ir tomer vajadzigs kaut kas vairak.Ieteiktu griezties pie specialista,kas palidzetu ievirzit domas pareizaja gultnē un attirit zemapzinu no netirumiem.

Inese* - 2011-06-08 21:18
Ilutiņ-
kurš speciālists palīdzēs attīrīt zemapziņu no netīrumiem?
un par kuru no metodēm Tu domā?

Es esmu ārkārtīgi skeptiska par šādu "speciālistu" labajiem darbiem un rezutātiem. Es kaut kā piekrītu Lazarevam, Siņeļņikovam, Heijai, Vilmai utt., ka tikai cilvēks pats to var izdarīt.

Es te pāris dienas atpakaļ citā rakstā rakstīju, par Siņeļņikova metodi kā sazināties ar savu zemapziņu- varu apliecināt, ka tas strādā perfekti. Un to apgūt var izlasot Siņeļņikova grāmatu. Nebūs jāmaksā milzu nauda un jātērē gadi, lai vēlreiz pāršķirstītu nepatīkamos notikumus pagātnē.

10 gadus atpakaļ es gāju pie "speciālistiem" uz dianētikas kursu. Preperēju savu zemapziņu nedēļu no nedēļas 2 gadus pēc kārtas - un tagad varu apliecināt, ka tieši tad sagrāvu visu, kas manā dzīvē bija. Es nekad vairs to nedarītu un arī vairītos ieteikt kādam, ka tas ir noderīgi.
Nu...kaut kā sevī esmu ļoti dziļi sapratusi, ka mēs tiešām esam savas dzīves autori un arī dziednieki. Un paši savas slimības, attieksmi, vai situācijas radām un paši tās varam mainīt.
Vai to vajadzētu uzticēt citam?
Es darītu pati.


Iluta* - 2011-06-10 16:56
Inese,dianetika vairāk velk uz sektas darbibu un tur specialistus es neredzu..Bet par specialistu,es domaju-psihologs,psihoterapeits,kam ir speciala izglitiba ieguta-domu attirisana,uzvedibas maina.Man tas loti palidzeja +visi tavis ieteiktie -Heija,Sinelnikovs u.c.Mes esam pasi savas dzives autori,bet dazreiz ir vajadzigs otrs,kas palidz ieraudzit lietas no citas puses.

Iluta* - 2011-06-10 17:10
Un protams Inesit tu pati ,ar savu spēju iedvesmot citus :)

Inese* - 2011-06-10 19:09
Jā - pie Heijas un Siņeļnikova es ar gribētu tikt:) Un pie Maikla Ņūtona arī. Viņiem reāli ticu.
Bet kamēr tas nav īsti tā kā reāli, tad jādara vien būs pašai:)

Un īstenībā tieši tas dod milzu gandarījumu:)

Liena* - 2011-07-03 05:15
Laimai -
man ir bijusi līdzīga bērnība runājot par vecākiem... man palīdzēja laba psihoterapija pie speciālista un Dieva iepazīšana caur Jauno Derību. Tas man palīdzēja arī sevi ieraudzīt citā gaismā. Reti kurš vecāks vai laulatais draugs spēj mūs mīlēt tā, kā mēs ilgojamies un viņiem jau tāpat ir vajadzība būt mīlētiem bez nosacījumiem, ko mēs nevaram piepildīt - tīri cilvēciski...
Tuvojoties Dievam, iepazīstot Viņu, daudz kas dzīvē sakārtojas un arī mūsu sirds mainās... Dievs ir Tas, Kurš piepilda mūs ar mieru, mīlestību un spēju piedot, kā arī dod īsto gudrību... nekas cits man nav palīdzējis tā.

inese - 2015-04-22 23:23
Gatavojoties piektdienas vebināram, kur runāsim tieši par 4.čakras līdzsvarošanu, ar bezgalīgu mīļumu vēlreiz pārlasu šo rakstu un komentārus.
Dikti mīļi tā atgriezties 2011.gada sarunās :)))))

bilbo - 2015-04-26 03:23
Man ļoti patīk šī tēma, šī bērnības situāciju un aizvainojumu, izdzīvošana, un piedošana un pieņemšana. Man ļoti viegli bija un joprojām ir saprast tēti, viņa emocionālos pārdzīvojumus, viņa grūtības. Man viņa nemaz nav žēl (jo kā zināms žēlums ir agresīvas jūtas). Es pret viņu jūtu mīlestību un sapratni, lai gan agrāk man likās, ka tas nekad nebūs iespējams. Tagad man pat ir kauns par dažām situācijām, kur viņš man vēlējis labu, bet es to esmu uztvērusi nepareizi un pat nejauki viņam atbildējusi... :) Ļoti jauki, ka mana attieksme ir tik ļoti mainījusies un man ļoti palīdzēja šis rakstiņš, ko izlasīju jau pirms dažiem gadiem. :)


Atpakaļ