Parunāsim par naudu?


 Kādā citā rakstā, kad runāju par pozitīvu attieksmi pret dzīvi, bija komentāri, ka pozitīvai domāšanai traucē naudas trūkums.

Hmmm...

Tas mani pamudināja domāt par naudu un cilvēku attieksmi pret naudu.

Kas tad ir nauda? Un kas tā nav? Vai nauda ir laba vai slikta? Kāda ir cilvēku attieksme pret naudu?

 

    Es piekrītu teorijai, ka nauda ir nekas cits kā enerģija. Nauda ir potenciāls spēks, kas vairo to, kas cilvēkā jau ir. Pati par sevi nauda nav ne laba, ne slikta. Bet nu gluži kā uguns vai ūdens – ja tiek neatbilstoši lietots, tad var nodarīt ļaunumu. Labam cilvēkam nauda palīdz darīt labas lietas. Savukārt, ja cilvēkā ir uzkrājušās ne tik labas īpašības, tad nauda kā spogulis tās izceļ un vairo.

    Un es neticu, ka naudai ir tiešs sakars ar laimi, nelaimi vai prieku un bēdām. Es zinu ļoti daudz stāstu, kad cilvēkam ir milzum daudz naudas, bet ir sagrauta veselība, viņš jūtas vientuļš, pamests un nelaimīgs. Un es zinu ļoti daudz cilvēku, kuri ir laimīgi nebūdami pārlieku bagāti, lai neteiktu, ka tiešām dzīvo pieticīgi. Un, protams, zinu bagātus un laimīgus, kā arī nabadzīgus un nelaimīgus. Bet pēc visa šī spriežot, laimes vai nelaimes sajūta nav tieši atkarīga no naudas.

    Piemēram, skatos dziedošo ģimeņu raidījumu un manuprāt, ļoti bagāti neviens no viņiem nav, tomēr viņi ir gatavi katru nedēļu gatavot priekšnesumus būt kopā un vēl iepriecināt ļoti lielu skaitu skatītājus, izstarot laimi un prieku, pozitīvismu un mīlestību.

 

    Un tāpat kā naudai nav tieša sakara ar laimi, tāpat naudai nav tieša sakara ar smagu darbu un strādāšanu. Zinu, zinu, ka tas izklausās mulsinoši un pat kaitinoši. Bet nu piekritīsiet, ka ir ļoti daudz cilvēku, kas tiešām godprātīgi strādā un ļoti smagi strādā, bet naudas ir tik, cik galus savilkt kopā. Un ir tādi, kas ar darbu nopelna lielu naudu. Un ir arī tādi, kas kaut ko sarunā, kādam kaut ko palīdz, izdara kādus darījumus un naudiņa vienmēr ir un ir.  Ir dažādi un pēc tā varētu spriest, ka tiešā saikne – darbs un nauda – atkal nenostrādā. 

 

    Kas tad? Kur tad ir tā saikne?

    Nu man jau šķiet, ka tomēr tā ir paša cilvēka attieksme pret naudu un naudas enerģiju.

    Un faktiski jau mūsu tautas vēsturi papētot, daudz kas top skaidrs. Ilgus gadus un gadu simtus kalpojot citam režīmam, citam „kungam” arī rodas sajūta it kā nauda būtu atkarīga no kāda cita. 

    Bet faktiski, zinot kaut nedaudz kaut ko par enerģijas likumiem, top skaidrs, ka tieši tāpat kā mēs piesaistām to, ko mēs domājam, tāpat ir ar attieksmi pret naudu.

    Ja baidies no naudas un bagātības – naudas nebūs.

    Ja nauda patīk un ar prieku to saņem un izdod – nauda vienmēr būs atkal un atkal klāt.

   Ja cilvēkam no naudas ir bail, tad, protams, tīri intuitīvi ir vieglāk izvēlēties dzīvi bez naudas vai trūkumā. Un pat ja dēļ tā ir jāvaino puspasaule, valdība, krīze, darba devējs vai nekrietnās bankas, tik un tā – tā ir paša izvēle.

    Un savukārt, ja nauda patīk un to uztver kā savu paša veselīgas enerģijas rādītāju, tad nauda ir bija un būs.

    Un tad arī šis periods kļūst par iespēju laiku, kas norāda uz prasmi pielāgoties situācijai un elastīgu pieeju saviem resursiem.


   Zinu cilvēkus, kas šobrīd pirmo reizi mūžā veido nevalstiskās organizācijas un tieši sabiedriskā sektorā kopā rada jaunus projektu. Zinu tādus, kas atgriežas pie sen aizmirstām aktivitātēm un uzsāk projektus, kas bija aktuāli 90os gados. Zinu, kas aizbrauc uz ārzemēm un tagad saka- ak, es taču to pašu visu varēju darīt arī pie mums. 

Iespēju ir gana daudz un ja ir veselīga attieksme un spēja paskatīties uz savu dzīvi no malas, tad var saprast, ka arī šis laiks mums ir dots, lai iegūtu jaunas atziņas un uzzinātu par sevi un citiem daudz ko jaunu. Starp citu – tieši stresa situācijas parāda mūsu īsto dabu. Kā arī to, kā protam ar to tikt galā.

 

    Es aicinātu saskatīt šo kā iespēju laiku, kad sevī atrodam jaunus resursus un spējas, jaunas radošas pieejas gan savai izaugsmei, gan veselīgas enerģijas vairošanai un līdz ar to arī naudas pelnīšanai un līdz ar to - tautas atveseļošanai

 

Komentāri (33)  |  2010-01-25 06:52  |  Skatīts: 6498x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
Inga* - 2011-09-12 21:57
Viss jau ir tā kā Tu raksti, bet cik ļoti Latvijā cilvēkiem šobrīd ir reālas naudas problēmas, šeit neiet runa par atsevišķiem indivīdiem, kas neizprot Visuma likumus, es varbūt gribu minēt visus tos daudzos, labos, kas patiesi ir brīnišķīgi cilvēki, dzīvo saskaņā ar dabas likumiem, bet knapi savelk vai arī nesavelk ''galus kopā''. Vai tiešām visi tie daudzie, aptuveni puse Latvijas iedzīvotāju, kuri nevar samaksāt ''Rīgas siltumam'' par apkuri, ir vienkārši neprašas vai kādi citādi neizprot Visuma likumus?!!!! Protams, protams, mēs paši veidojam savu realitāti, bet vai tik lielam procentam Latvijas iedzīvotāju ir bail no naudas, vai tiešām tā ir?
Varbūt varētu veidot kādu sadaļu ar konkrētiem piemēriem, kā cilvēks tiek vaļā no šīs dižķibeles. Tavs piemērs protams ir iedvesmojošs, bet reti kuram piemērots. Gribētos tā vairāk reālus piemērus, jo ar to teoriju viss jau ir skaidrs, bet reāli ko darīt, ja nav iespējams atrast normāli apmaksātu darbu, nerunājot jau par labi apmaksātu. Palasot darba sludinājumus, saproti, ka ir pilnīga bezizeja jo tas ko tur piedāvā ir stipri mazs atalgojums, un vēl ir jāiztur konkurss, jo gribētāju ir ļoti daudz. Nu labi, nav ko lasīt šos sludinājumus, bet ko reāli darīt, siltuma sezona nāk virsū, ēst arī gribas, nu ar to teoriju ir par maz. Man tas šobrīd tiešām ir ļoti aktuāli, jo esmu tik tālu attīrījusies, ka attīrījos arī no sava iepriekšējā darba, bet diemžēl vietā neko nesaskatu.


Inese* - 2011-09-13 23:12
Paldies, Inga, ka uzsāc šo tematu. Tas tiešām ir ļoti nopietni. Es šo rakstu esmu rakstījusi pirms gandrīz diviem gadiem. Šodien es daudz ko papildinātu un rakstītu vēl savādāk.

Jā. Lai cik traki nebūtu to teikt, bet patiešām tā puse Latvijas iedzīvotāju, par kuriem runā, patiešām paši piesaista šo trūkuma un parādu situāciju. Un pietiktu ar attieksmes maiņu un viņi varētu dzīvot savādāk.
Es to zinu no pieredzes.

Un tam ir ļoti daudz iemeslu tieši domāšanā un attieksmē, kā atgrūžam spēju un iespēju nopelnīt. tagad, kad vadu seminārus par naudu un bagātību vēl jo skaidrāk jūtu, ka patiešām ir jāmaina domāšana.

Runājot par Tevi un to, ka esi ļoti attīrījusies- arī tas var būt trūkuma iemesls. Ir jāsazemējas. Ir jāmīl pasaulīga dzīve. Nevar aiziet tikai gārīgā izaugsmē.
Nauda ir pasaules instruments - Debesīs to nevajag. un ja cilvēks interesējas tikai un vienīgi par garīgo, tad tas var būt, ka pasaulīgais vairs nav aktuāls.
Vai arī otrādi -ka pārāk kreņķējas un pārāk baidās par mantiskām lietām. Ar bailēm mēs atkal atgrūžam šo Lakšmes enerģiju.

Siņeļņikovs ļoti labi raksta par naudas pelnīšanu. Varbūt izlasi viņa "Ceļš uz bagātību".

Inga* - 2011-09-14 03:10
Paldies, mīļā Inesīt, par atbildi! Siņeļņikovu esmu lasījusi, varbūt jāpārlasa, jo tas bija kādu laiku atpakaļ. Es bezgala mīlu dzīvi un visā saskatu MĪLESTĪBU, bet šobrīd jūtos pavisam apjukusi par to, kā dzīvot tālāk tīri praktiskā ziņā, es reāli nesaprotu, kur atrast sev piemērotu darbu. Šobrīd jūtos tā, ka nav vairs nedz naida, nedz baiļu, ir vienīgi tāds, kā tukšums un mulsums. Ar to garīgo izglītošanos ir tā, ka esmu pateikusi sev gana mācīties.Savā laikā esmu ne mazums naudu iztērējusi dažāda veida tā saucamajām garīgām mācībām un praksēm, bet es neko nenožēloju, tikai jūtu, ka neko jaunu man neviens vairs nevar iemācīt.
Paldies par atbalstu kaut virtuālā vidē.

Inese* - 2011-09-14 05:37
Ar garīgo augšanu un mācīšanos es nedomāju konkrētus kursus vai seminārus. Es domāju attieksmes ziņā. Piemēram, es pati visu mūžu par sevi esmu teikusi, ka esmu garīga būtne, ne pasaulīga.
Bet nauda nāk tad, kad kļūstam pasaulīgi.
Kad nejūtamies slikti pelnot naudu. kad varam paprasīt adekvātu samaksu par to, ko darām. kad saprotam, ka mēs tērējam savu enerģiju konkrētā pakalpojuma sniegšanai un pakalpojuma saņēmējs mums maksā ar naudu un savu enerģiju, kuru ieguldījis šīs naudas pelnīšanā.

Un vēl kaut kur augstāk Tu rakstīji, ka skaties ko un kādus darbus piedāvā. Mana pārliecība ir, ka mums būtu jāieskatās sevī, lai secinātu ko mums visvairāk patīk darīt, kas mums vislabāk sanāk, kas mums sagādā vislielāko prieku un tad vai nu jāmēģina piemeklēt precīzi tāds darbs, kurā var šo visu pielietot, vai arī sākt to darīt patstāvīgi un caur to pelnīt.
Nu...vismaz es tā darīju.

Dzintra* - 2011-09-15 01:43
Man arī šis jautājums tieši šajās dienās ir ļoti aktuāls.Pilnīgi jūtu kā nolaižas rokas,jo neko nespēju mainīt.Pat domāšana bloķējas un it kā nonāku strupceļā.Arī mani interesē tieši konkrētas lietas kā,lai maina domāšanu,jo daru patīkamu darbu mājās,bet apzinos,ka tik daudz cik vajag nevaru reāli nopelnīt.Pavasara un vasaras sezonā smagi strādāju un kaut cik varēju tikt galā.Nu rudens un ziema-kad nezinu ko iesākšu.Man ir kauns,ka nevaru samaksāt kredītus,bet nekādu izeju neredzu.Zinu ,ka kredīts ir paņemts no nākotnes enerģijas,to zinu,bet ir kā ir un saprotu ,ka no tā man kaut kas jāmācās,tik nesaprotu ko,bet ļoti vēlos kaut ko mainīt.Protams,citiem to neizrādu,bet tas mani pamatīgi grauž.

Inese* - 2011-09-15 16:50
Kad mēģinu domāt kā es iekustināju savu enerģiju (un tai skaitā naudas pelnīšanu), tad pirmais, ko reāli darīju - es ļoti strādāju,lai iekustinātu pirmo divu čakru enerģiju. Ir jābūt zemes spēkam, lai pelnītu naudu un reāli strādātu priekš cilvēkiem.
Periodā, kad tikai sāku savu Pavasara studiju, es diendienā gāju 15-25 km dienā. Kāpēc? Lai man būtu fizisks spēks. Zemes (fiziskais, pasaulīgais spēks).

Naudas enerģija ir saistīta ar pirmajām divām čakrām. Ja visu laiku attīrām un attīstām tikai augšējās čakras, tad var gadīties, ka tas ir iemesls naudas plūsmas nosprostojuma.

Dzintra* - 2011-09-15 17:09
Es strādāju daudz zemes darbus,domāju,ka tad saikne ar zemes spēku tā kā būtu,vai tas nav tas?

Inese* - 2011-09-15 17:15
Principā tas ir tieši tas. Galvenais, lai Tu jūti, ka Tev no tā nevis pazūd, bet rodas kllāt spēks.

Un ja ar pirmajām čakrām viss kārtībā, tad jāsāk domāt, ka varbūt tā nav enerģijas vai enerģētikas "vaina", bet piemēram attieksmes.

Ir jāpadomā vai nav kāda doma vaio attieksme, kas neļauj būt bagātai.
Piemēram -žēlums.
Vai nav tā, ka ieraugot kādu vecu lauku latviešu māmuliņu pērkot maizīti un skaitot pēdējos santīmiņus, uznāk raudiens vai kaklā kamols.
Ja tā ir, tad tas liecina par bailēm no trūkuma un nevarības.
Tiklīdz ir šīs bailes, tā caur šo baidīšanos piesaistām tieši šo situāciju, no kā baidāmies.
Vai varbūt, ka ir kāda cita attieksmes problēmiņa, kas nobloķē naudas plūsmu. Vajag padomāt:)

Un pietiek šo attieksmi izmainīt, ka nauda nāk :)

joliite - 2011-09-15 17:30
Varu padalīties ar savu pieredzi, varbūt kādam vai kādai kaut kas no tā noder... Man ir pārliecība, ka, lai piesaistītu naudu ir jādara vairākas lietas. Es pati vēl esmu ceļā uz bagātību, bet vairākus uzlabojumus savā dzīvē esmu novērojusii. Inese savā grāmatā rakstīja, ka vajag sevī radīt sajūtu, ka daudz nauda jau ir un iet dārgos veikalos, pielaikot tērpus utml. Daļēji man tas ir izdevies. Vēl droši nejūtos ļoti dārgos veikalos, bet nelielu pakāpienu augstāk tikusi esmu un tagad iepērkos mazliet dārgākos veikalos un galvenais ieguvums ir tāds, ka pērku mazāk, bet kvalitatīvākas (protams dārgākas) lietas un jūtos ļoti labi:) Nākošā darbība - vizualizēt vēlamos ienākumus. Pie datora esmu piestiprinājusi lapiņu ar uzrakstītu skaitli, kas atspoguļo manus vēlamos ienākumus (palielināju esošos ienākumus par 20%). Ar šo metodi man ir gājis visinteresantāk, jo aglas pielikums un papildus darbi klāt nāca, bet darot šos darbus es nejūtos laimīga. Sanāk tā, ka es noformulēju ienākumus, bet nepadomāju par citām jomām, proti, ko man vajadzētu darīt, kas ir mans uzdevums dzīvē? šis jautājums man vēljoprojām ir aktuāls... Tomēr esošo situāciju, lai arī tā mani nedara laimīgu, es pieņemu ar pateicību, jo ir sajūta, ka šie darbi man vienkārši ir jāizdara cik labi vien spēju un tad es varēšu jau saskatīt nākošās iespējas. Vienīgais, kas man galīgi nav saprotams - kā nedomāt un neuztraukties par naudu, ja es zinu cik tieši tā man ir un zinu arī cik ir nepieciešams, lai samaksātu rēķinus, tad vēl jāaiziet pie zobārsta un jāpērk sev un bērniem apavi rudenim. Tas satrauc! Zinu, ka vajag paļauties, ka nauda atnāks, ka visam nozīmīgajam nauda pietiks, bet kad uznāk tādi stresaini brīži, tad liekas, ka es savā attīstībā apstājos un pat atkrītu atpakaļ. Nu tad mēģinu par naudu nedomāt, paklausos mūziku vai mantras, meditēju, rakstu dienasgrāmatu, lai atgūtu mieru un līdzsvaru. Tas gan laikam problēmu pilnībā nerisina, bet ticu, ka mums visiem tas ir pa spēkam! Lai izdodas!

Elīza* - 2011-09-15 17:46
Klau, kāda tad būtu pareiza attieksme un sajūtas, ieraugot vecu māmuliņu skaitot pēdējos santīmus maizei? Kā būtu jājutas un jāatiecas pareizi, redzot citu cilvēku trūkumu, nelaimes, bēdas? Jo es spēju iejusties otra cilvēka ādā un tad tas laikam ļoti traucē, kaut gan it kā taču uzskatāms par labu īpašību!

Inese* - 2011-09-15 18:07
Paldies, jolītei par ļoti labu komentāru!

Elīzai-
vienmēr pareizi ir izturēties pret cilvēku ar cieņu. Arī šī māmulīte šobrīd iet caur savu dvēseles mācību. Mēs nezinām kādēļ viņai tas vajadzīgs. Varbūt viņa dzīves laikā bija pārāk pieķērusies naudai. Varbūt kādā amatā ko ne visai labu sadarīja. Varbūt vēl kāds iemesls. Mēs neko par to nezinām.
Un varbūt, ka tieši šobrīd viņas dvēselei pirms aiziešanas dod šo šķīstītavu, lai caur šo dzīves mācību viņa sakārtotos un attīrītos.

Piemēram, es domāju, ka Latvijai šis krīzes laiks ir tieši dēļ šīs šķīstīšanās. Ka saucamajos treknajos gados notika pārmērīga pieķeršanās mantiskām lietām un tika zaudēts ļoti daudz kas no garīgām vērtībām (jo nebija laika par to padomāt, bija jāpelna un jātērē nauda, jāņem kredīti un jāšiverējas ....). Kaut kādā ziņā tieši tagad ir treknie gadi, jo iegūstam milzīgu garīgu un attiecību bagātību.

Bet runājot par empātiju - tas ir labi tikai tik daudz cik tu otram cilvēkam vari palīdzēt kļūt stiprākam un cik nenodari sev un savai dvēselei pāri.

Elīza* - 2011-09-15 18:24
Nu tad sanāk, ka pareizi būtu nevis pārdzīvot par šādu cilvēku, bet domās samīļot viņu, saprotot, ka viņš attīra savu dvēseli?

Bet vispār jau daudziem cilvēkiem ir dzīvē periodi, kad dzīvo bez naudas. Tātad, tas ir dvēseles attīrīšanas nolūkos? Tad jau tikai svētīgi.

Dzinta* - 2011-09-15 18:35
Paldies,mīļās meitenes,par tik daudz labām lietām.Esmu nolēmusi tā stingri ar sevi pastrādāt,lai visu mainītu,saprastu un pieņemtu savu mācību,bet galvenais tikt ar to galā,nu jau tā kā pietiek sevi mocīt.Varbūt,ka attieksme ir jāmaina tajā,ka gribu dzīvot vienkārši,varu iztikt bez liekas greznošanās un krāsošanās-vai tas arī kaut ko ietekmē?Un vēl viena lieta,kas mani mulsina-1.,2.čakras atbild arī par seksuālo enerģiju un ja esi viena,tad pilnīgi dabīgi,ka tā enerģija pilnvērtīgi nedarbojas.Varu pat teikt,ka man uzmanību vairāk pievērš tādi vīrieši kuriem interesē tikai sekss,bet es viņus atraidu,pat attiecības nekādas nesākās,jo vēlos vīrieti ar ko dalīt gan priekus,gan bēdas,kā jau katra sieviete.Vai varbūt,ka tieši tas ir,kas man liek kaut ko mainīt savā domāšanā?

Ina* - 2011-09-15 18:46
Man liekas ka tas ir tikai aizspriedums, ka vīriešus interesē tikai seks. Bet ja tā padomā tas ir normāli, tā ir viņu pirmatnējā daba.
Tevi tas kaitina? Tad pagriez spoguli pret sevi - vai patiesībā neesi izslāpusi pati pēc šīm enerģijām. Nenoliedz savu dabu. Sniedz vīriešiem sevi un dabūsi atpakaļ emocijas un visu pārējo to kas tev ir nepieciešams. Es tevi nepiesaucu gulties zem katra, bet ja vīriets tevi seksuāli pievelk, tad nenoliedz sev to prieku, neliec sev rāmjus - atļaujies sev būt nerātnai, brīvai. Dzīvo tā ka ir tev labi, nevis pareizi.

Ina* - 2011-09-15 18:58
ups , nepamanīju ka no naudas pie citas tēmas pārlekts.
Ja macību stunda par naudu ir izieta , tad tantiņas nemaz uz ielas nesatiksi un tādas sarunas nemaz nedzirdēsi. Principā man liekas ka situācija ir apgūta , ja viņa tevi atstāj bez emocijām , nav dusmu, nav žēluma... vienkārši nav emociju, ir tikai izpratne tas ir pareizi priekš viņas
Reizēm mani šis sajūtas biedē ... tāds kā tukšums, bezemociju laukums, tas nav bieži, bet ir.
Nauda un vispār viss ir saistīts kopā, ar mīlestību, ar savas iekšējās būti'bas izprašanu. Ja tu izproti sevi, tad arī saproti kas ir tev nepieciešams un tas tiek darīts ar mīlestību pret sevi un apkārtējiem un tad veras durvis tam ko tu vēlies.


Inese* - 2011-09-15 19:22
Ak, cik skaistu komentāru ielikusi Elīza!!!

izcili!

Tieši tā - domās samīļot viņu!!!

Inese* - 2011-09-15 19:25
un Ina, tas viss ar pareizi.
Ja mēs attiecības ar naudu un ar līdzijušanu un žēlošanu esam sakārtojuši, tad nemaz necentrējamies ne uz tantiņu, ne uz kādu citu tēlu. Tieši tā arī ir.
Katrs cilvēks dzīvo savu dzīvi. un tā nav vienaldzība. Tā ir cieņa. par to tikko kā uzrakstīju jau citu rakstu :)

Dzintra* - 2011-09-15 19:54
Nu jā,saprotu,ka man jāmācās neielikt sevi noteiktos rāmjos,vienkārši gribēju zināt tieši Ineses domas par to vai abām- naudas un seksa enerģijām ir kas kopīgs,vai tām ir viena enerģētika,jo par to visu Inese vada lekcijas.Ja atraidu vienu enerģiju,vai tas nozīmē,ka atraidu arī naudas enerģiju?

Inese* - 2011-09-15 20:23
:))) Dzintra, es neesmu sadūšojusies vadīt lekcijas par seksuālo enerģiju. Nezinu kāpēc. Varbūt gaidu, kad kāds jaunais lektors šo tēmu paņems:)

Bet runājot par saistību - uzskatu, ka saistība tiešām ir. Vienīgi tas nebūt tagad nenozīmē, ka ja nav seksuālā partnera, tad nu jāiet meklēt kādu ar ko žigli ko sarunāt. Nē. Serksuālo enerģiju var izstrādāt ar citām fiziskām nodarbēm.
(takš atceramies Čelentano, kas skaldīja malku) :)))

Galvenais ir principā kustināt šīs zemāko čakru enerģijas. Lai nebūtu tikai garīga attīstība vien. (debesīs jau naudu nevajag).

Dzintra* - 2011-09-15 20:38
Inesīt,nebiju domājusi,ka tūlīt 'jāskrien meklēt kādu-vairāk domāju par manu attieksmes maiņu pret visu šo,domāšanas maiņu,kā ,lai tā precīzāk pasaka.Tā attieksme ir tik smalka padarīšana.Nav jau nauda un manta man svarīgākā lieta pasaulē un debesīs viņu nepaņemsi līdzi,tur nevajag.Un tomēr šeit uz zemes viņu vajag.Vienkārši esmu nolēmusi tā cītīgi ar šo pastrādāt,lai manas mācības par naudu ātrāk beidzas,tāpēc es te tā ņemos,jo gribu atrast to pavedienu,kur ir tā vietiņa kas neļauj tikt uz priekšu.To ko rakstīja Inese un Jolīte noteikti ņemšu vērā un darīšu,noteikti pastrādāšu ar pagātni,kad jau agrā bērnībā vecāki nebija tik turīgi.Gribu visu tā savākt kopā un izprast,piedot,mainīties un padalīties ar rezultātiem,jo šāda veida mācībstundas ir ļoti daudziem no mums.

Ina* - 2011-09-15 21:14
It kā ne pa tēmu bet tomēr. Ko sevī ietver seksuālā enerģija? Pat dienu atpakaļ domāju ka tā ir enerģiju apmaiņa starp partneriem . Bet vai tas ir tik šauri? Vai piemēram, starp lektoru un klausītājiem nenotiek šīs pašas enerģijas apmaiņa?
Ja šo jautājumu izraktu plašāk tad iespējams ka rastos arī kopsakarības ar citām enerģijām. Jau rakstu un domāju .... principā par zemes dzīvi atbild 1,2,3 čakras 4 ir uz robežšķirtnes, pārējās saistītas ar informatīvo lauku ( tas protams ir šauri, bet nu risinot domu der ).
Par strādāšanu ar pagātni. Principā arī es darbojos ar pagātnes notikuiem, un tik domāju ko tik neesmu sastrādājusi iepriekšējās dzīvēs, ka šodien ir tā un ne savādāk... ai kā man gribējās lai šodiena ir skaista ... un te pāris dienas atpakaļ, kaut kāds klikšķis... neko jau neesmu sastrādājusi, cik patiesībā mana dvēsele mīl šo ķermeni, ar kādu mīlestību izveido situācijas gan iepriekšējā dzīvē gan šajā lai es augtu, patiesībā nejau, lai augtu bet lai dzīvotu mīlestībā un pieņemšanā .... štop .... ne pa tēmu :D

Varbūt ir doma , cik es laimīga būt ja nebūt man šo kredītu. Nu i visums risina - nebūs ienākumi, būs maksātnespēja, būsi brīva no kredītiem. Kut kādā sarunā bija runa par Siņeļņikovu, vērsies pie savas zemapziņas, ko viņa tev labu grib ar šim domām, un tad tik uz priekšu lai mēklē citus risinājumus

Dzintra* - 2011-09-15 21:43
Manī jau arī šīs pārdomas ir par kredītiem-tā ir enerģija kas paņemta no nākotnes.Nu labi piekrītu.Bet ,lai mani kaut kam iemācītu man to kredītu bija jāpaņem.It kā varētu pārdot mašīnu,tāpat viņa neiet un ar visiem kredītiem norēķinātos un miers-visi kreņķi beigtos.Bet vai beigtos,bieži vien par to domāju.Lūdzu Dievam padomu vai man mašīna jāpārdod,atbilde bija skaidra-nē.Tas nozīmē,jāmeklē citi risinājumi,bez kaut kā pārdošānas,varbūt arī bez smagas strādāšanas.Jo strādāju un ar prieku darītu darbus ja vien varētu nopelnīt un visu laicīgi nomaksāt.Bet laikam arī tur nav tas ko grib man iemācīt.Pareizi,ka Inese raksta-domāšanas un attieksmes maiņa,tas ir īstais,bet ei nu saproti kas konkrēti jāmaina sevī.

Ar pagātni pastrādāt ir ļoti svētīgi un man patīk,pat izceļas tādas lietas ko nemaz nenojautu.Es strādāju ar piedošanu un Maijas Kadiķes meditāciju par ''Iekšējo bērnu"Ļoti daudzas lietas kļuva saprotamas un spēju iemīlēt sevi tādu kāda esmu.Tas ,protams,viss jāturpina un ziemā atsākšu.

Elīza* - 2011-09-15 21:58
Par kredītiem runājot... Nu labi, kad ņēmām kredītus treknajos gados, mēs nezinājām, ka tādā veidā paņemam enerģiju no nākotnes, tagad zinām un vairs neņemsim. Bet ko tad tagad darīt ar tiem kredītiem un no nākotnes paņemto enerģiju? :) Kā izlabot situāciju?

Dzintra* - 2011-09-15 22:10
Jā,arī es to gribu zināt un visu labot un mainīt.Varbūt tieši tā mācība sevī jānostiprina vairs nekad neņemt kredītus,lai izjustu,cik smagi to atdot,iziet to mācību tā pamatīgi.Ir vēl viena lieta,kas manī raisa pārdomas.Tad kad jau vairs nav nekādas izejas,nolaižas rokas,piezogas domas par aiziešanu no dzīves.Tas nav pareizais risinājums,ar prātu to saprotu un nedarītu,bet domas piezogas,bet zinu,ka tas neko neatrisinās.Varbūt iepriekšējā dzīvē to esmu izdarījusi tā bēgot un nu tā mācība atkārtojas.Un atkal 1.čakra.

joliite - 2011-09-15 22:34
Man radīja pārdomas Ineses komentārs, ka Inese sevi vairāk uzskata sevi par garīgu, mazāk - pasaulīgu būtni. Tas bija kontekstā ar to, ka "debesīs jau naudu nevajag". Lasot Ineses rakstus un ieteiktās grāmatas ir jūtams caur un caur garīgums. Man gribētos zināt - kā tu, Inese, noturi līdzsvarā savu garīgo un pasaulīgo būtību? Jo Tu arī saki, ka nauda pie Tevis nāk un tas liecina, ka zemāko čakru enerģija strādā...



Lapa | 1 [2] |

Atpakaļ